Administrator:
Şef Birou: ––––-
Secretar: MUREȘAN MIRONA-GIORGIANA
Şef Serviciu: SORESCU MARIANA
Şef Birou: POTCOAVĂ MARIANA
Directori Executiv:
SERVICIUL JURIDIC ȘI CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Şef Serviciu: –––––
SERVICIUL LEGISLATIE ȘI AVIZARE CONTRACTE
Şef Serviciu: MOJA BEATRICE-FLORENTINA
COMPARTIMENTUL SPAȚII CU ALTĂ DESTINAȚIE DECÂT CEA DE LOCUINȚĂ
Director Executiv: STANICĂ MARIUS
SERVICIUL RESURSE UMANE ȘI ORGANIZARE
Şef Serviciu: ––––-
SERVICIUL PREGĂTIRE PROFESIONALĂ
Şef Serviciu: OLTEANU NICOLAE CAIUS
COMPARTIMENTUL SECURITĂȚII ȘI SĂNĂTĂȚII ÎN MUNCĂ
Director Executiv: ––––-
COMPARTIMENTUL FOND FUNCIAR, REGISTRU AGRICOL
COMPARTIMENTUL CADASTRU ȘI PATRIMONIU
Director General: PETRACHE CRISTINA-RALUCA
Director General Adjunct: ––––-
COMPARTIMENTUL DE STRATEGII DE DEZVOLTARE DURABILĂ, PROGRAME, PROIECTE
SERVICIUL ADMINISTRATIV
Şef Serviciu: CIOBANU LAURENȚIU VASILE
SERVICIUL MANAGEMENT INFORMATIC
Şef Serviciu: ––––-
Director General Adjunct: ––––-
SERVICIUL AUTORIZAȚII DE FUNCTIONARE ȘI SERVICII PUBLICE
Şef Serviciu: OANCEA SORINA
COMPARTIMENTUL FOND IMOBILIAR
ARHITECT ŞEF
Arhitect Şef: BUZDUGAN BIANCA
BIROUL REGLEMENTARI URBANISTICE ȘI ARHIVĂ
Şef Birou: MARIN ANDREI
BIROUL URBANISM ȘI AUTORIZAȚII DE CONSTRUIRE PENTRU CONSTRUCȚII CLASA „A”
Şef Birou: ––––-
SERVICIUL URBANISM ȘI AUTORIZAȚII DE CONSTRUIRE PENTRU CONSTRUCȚII CLASA „B”
Şef Serviciu: ––––-
SERVICIUL AUTORIZAȚII, LUCRARI EDILITARE, INFRASTRUCTURĂ ȘI DEZVOLTARE DURABILĂ
Şef Serviciu: TEODORESCU SANDA DORINA
COMPARTIMENTUL PUBLICITATE ȘI AUTORIZĂRI
COMPARTIMENTUL INFORMARE URBANISTICĂ
Director Executiv: PETRE MARIUS
Director Executiv Adjunct: ––––-
SERVICIUL BUGET, EXECUȚIE BUGETARĂ
Şef Serviciu: ––––-
COMPARTIMENTUL STRATEGIE ȘI DEZVOLTARE SOCIO-ECONOMICĂ
SERVICIUL CONTABILITATE
Şef Serviciu: IANCU ANDREEA VALENTINA
COMPARTIMENTUL FINANCIAR
Director Executiv: POSTOLE DAN FLORIN
SERVICIUL URMĂRIRE CONTRACTE, LUCRĂRI, REABILITARE TERMICĂ ȘI ENERGII ALTERNATIVE
Şef Serviciu: –––––––-
SERVICIUL ACHIZIȚII PUBLICE
Şef Serviciu: ION COSMIN-DANIEL
SERVICIUL URMARIRE ȘI DERULARE SERVICII
Şef Serviciu: ––––-
Şef Serviciu: STOICA IONEL
Şef Serviciu: SÂRB ECATERINA CRISTINA
Director de cabinet:
Sef birou: ––––-
Director Executiv: MOISESCU ELENA SIMONA
Compartiment Informatic
Compartiment Analiză-Sinteză, Secretariat
Biroul nr. 1 de Evidenţă a Persoanelor
Biroul nr. 2 de Evidenţă a Persoanelor
Biroul nr. 3 de Evidenţă a Persoanelor
Biroul nr. 4 de Evidenţă a Persoanelor
Biroul nr. 5 de Evidenţă a Persoanelor
Serviciul Înregistrări Acte de Naştere
Compartiment Înregistrări Acte de Casătorie şi Divorţ pe cale Administrativă
Compartiment Înregistrări Acte de Decese şi Informatică
Serviciul Acte Înregistrate la Misiunile Diplomatice sau Oficiile Consulare De Carieră ale României
Compartiment Registratură Şi Relaţii Cu Publicul
Compartiment Corespondenţă, Rectificări Şi Înscrieri Menţiuni În Străinătate
Biroul Transcrieri Certificate Înregistrate La Autorităţile Administrative Locale Din Străinatate
Revenim cu noi informații utile pentru părinții care vor să-și înscrie copiii la cursurile de înot de la bazinele Primăriei Sectorului 1. Deschiderea efectivă a bazinelor pentru cursanți va avea loc în data de 10 februarie, dar, până atunci, recepțiile […]
Primăria Sectorului 1 a implementat noi măsuri pentru îmbunătățirea condițiilor de cazare peste noapte destinate persoanelor fără adăpost. Vă invităm să ne sprijiniți în campania noastră de sensibilizare și să încurajați utilizarea serviciilor oferite de Centrul de Noapte din Șoseaua […]
Toți copiii cu vârsta cuprinsă între 6 și 18 ani se pot înscrie de luni, 20 ianuarie 2025, la cursurile de înot de la bazinele Primăriei Sectorului 1, situate în incinta școlilor 178 și „Sfântul Nicolae”, urmând să înceapă cursurile […]
Începând de mâine, 15 ianuarie 2025, vă puteți reînnoi contractele de închiriere pentru unul din cele 10.500 de locuri de parcare de reședință. Tot ce trebuie să faceți este să transmiteți documentele on-line, folosind platforma https://parcari.adp-sector1.ro/map care va fi funcțională […]
Nu aruncați la întâmplare brazii de Crăciun pentru că, în această perioadă, îi colectăm gratuit fie că locuiți la bloc, fie într-una din zonele de case. Fiecare brad colectat înseamnă mai puțin gunoi pe domeniul public, dar și un exemplu […]