Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
e.primarias1.ro
Caută
Limbă

Rabla pentru Ascensoare

Acest proiect a fost supus votului în Consiliul Local de nenumărate ori. Nu a fost aprobat încă. Imediat ce va primi o majoritate a voturilor în Consiliul Local va fi implementat.

Primăria Sectorului 1 propune, într-o formă accesibilă, un program important de eficientizare energetică a blocurilor, pe două componente esențiale: „Rabla pentru Ascensoare” și „Termoficare de la Soare”. Proiectul Regulamentului privind Măsurile de Îmbunătățire a Eficienței Energetice la nivelul locuintelor multifamiliale din Sectorul 1 a fost pus în dezbatere publică pe site-ul instituției noastre și așteptăm de la dumneavoastră sugestii sau opinii pentru îmbunătățirea lui.

Decontăm 100% înlocuirea lifturilor vechi

Prin măsura „Rabla pentru Ascensoare” decontăm integral (100%) de la bugetul local lucrările realizate de Asociațiile de proprietari de înlocuire a lifturilor vechi și mari consumatoare de energie cu unele noi și prietenoase cu mediul.

Sunt eligibile pentru a primi finanțare pentru acest proiect următoarele Asociații de proprietari:

  • Sunt constituite în imobile prevăzute cu ascensoare care și-au depășit durata de viață;
  • Nu sunt în curs de dizolvare;
  • Nu au datorii către bugetul local sau bugetul de stat;
  • Nu sunt în insolvență sau faliment;
  • Nu au bunuri poprite, executate silit sau proceduri de recuperare de creanțe inițiate împotriva lor.

Potrivit proiectului, pentru obținerea finanțării din partea Primăriei Sectorului 1, asociațiile de proprietari trebuie să depună la instituția noastră următoarele documente:

  • Cererea de finanțare;
  • Hotărâre judecătorească de înființare a asociației de proprietari;
  • Hotărâre privind aprobarea membrilor/reprezentanților asociației de proprietari în vederea accesării finanțării;
  • Certificat fiscal ANAF și DITL – fără datorii;
  • Declarație din care să reiasă ca nu este poprit contul, ca nu sunt în derulare procese având ca obiect executarea asociației de proprietari.

În termen de 30 de zile calendaristice, Primăria Sectorului 1 va transmite către asociația de proprietari aprobarea sau respingerea cererii de finanțare. Menționăm faptul că serviciile de proiectare și execuție a lucrărilor de înlocuire a ascensoarelor se vor deconta în proporție de 100%, fără a depăși indicatorii tehnico-economici maximali conform formulelor de calcul din Anexa 1 – ”Actualizare a studiului de fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici pentru înlocuirea ascensoarelor din blocurile de locuințe în Sectorul 1 al Municipiului București”.

Proiectul s-a aflat în dezbatere publică pe site-ul oficial al instituției noastre, la Secțiunea „Transparență”, Rubrica „Proiecte supuse dezbaterii publice” și am ținut cont de toate observațiile și propunerile venite din partea reprezentanților asociațiilor de proprietari.

Până acum am încercat să obținem votul Consiliului Local pentru a face aceste investiții de către Primărie. Având în vedere că au fost supuse la vot de nenumărate ori, fără succes, vă propunem o nouă abordare: să descentralizăm aceste investiții esențiale pentru comunitatea Sectorului 1.

Dumneavoastră, în calitate de proprietari ai apartamentelor din aceaste blocuri, cunoașteți cel mai bine care sunt prioritățile și problemele imobilului și ce investiții sunt prioritare aici. Avem convingerea că, prin derularea acestui program, vom implementa împreună revoluția energiei verzi în Sectorul 1 și vom deveni prima comunitate din România cu blocuri performante energetic.

Sari la conținut