Comunicat – Serviciul de Preluare Sesizari Cetateni va informeaza
Comunicat
Serviciul de Sinteză şi Preluare Sesizări Cetăţeni, vă informează:
În primul semestru al anului 2005 la serviciul de Sinteză si Preluare Sesizări Cetăţeni s-a primit un număr de 1805 sesizări telefonice, referitoare la evenimente care au avut loc in sectorul 1(cereri, reclamaţii şi propuneri ale cetăţenilor) dar şi ale unor instituţii sau societăţi comerciale care îşi desfăşoară activitatea pe raza sectorului 1.
Din totalul de 1805 sesizări s-au transmis, pentru a fi rezolvate de compartimentele specializate din cadrul Primăriei Sectorului 1,un număr de 963 sesizări, reprezentând 53,75% din total iar la instituţii şi servicii din afara primăriei, un număr de 798 semnalări, însemnând 43,85%. Unui număr de 44 de sesizări, adica 2,4%, nu li s-a dat curs, problematica nefiind de competenţa Primăriei Sectorului 1, datorită datelor incomplete prezentate de petenţi, sau rezolvării celor sesizate pe alte căi.
Atunci când situaţia a impus şi permis, petenţii au fost consiliaţi în ceea ce priveşte calea legală de soluţionare a sesizărilor care nu intră în sfera de competenţă sau de relaţii a primăriei.
Pentru o soluţionare cât mai rapidă a sesizărilor cetăţenilor, o parte din acestea sunt transmise telefonic în regim de urgenţă, în special furnizorilor de utilităţi şi poliţiei, cele semnalate intrând în sfera de competenţă a acestor instituţii, iar celelalte urmează cursul legal de soluţionare.
Din răspunsurile primite de la instituţiile şi structurile Primăriei Sectorului 1 abilitate să rezolve problemele cetăţenilor a rezultat că cea mai mare parte a acestora a fost rezolvată; un număr de 21 dintre ele nu au fost soluţionate din pricina faptului că nu au făcut obiectul legilor sau nu s-a putut interveni din cauza condiţiilor concrete din teren; 128 au fost îndrumate către alte instituţii sau, petenţii au fost îndrumaţi spre calea legală de rezolvare a respectivelor doleanţe; 69 dintre solicitări sunt în curs de soluţionare sau vor fi soluţionate în viitorul apropiat, în funcţie de planurile de investiţii şi de bugetul alocat. Există de asemenea un număr de 21 de semnalări a căror veridicitate nu a fost dovedită în urma verificărilor efectuate la faţa locului.
Serviciul de Sinteză şi Preluare Sesizări Cetăţeni se află în continuare la dispoziţia cetăţenilor la numerele de telefon: 0800 800 111(telverde netaxabil), 300 93 76 ; 300 93 77 ; 300 60 92 ; 319 10 13 la interior 202, de asemenea la 9851 si la adresa de e-mail: sesizări@primăriasector1.ro, destinaţii apelabile 24 din 24 de ore.
Lasă un răspuns