Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
e.primarias1.ro
Caută
Limbă

Contribuabilii din Sectorul 1, deținători de semnături electronice, pot obține on-line certificatul de atestare fiscală

Publicat: 23.07.2019

Primăria Sectorului 1 reduce birocrația în ceea ce privește eliberarea certificatelor de atestare fiscală. Începând din această lună, Direcția Generală Impozite și Taxe Locale Sector 1 pune la dispoziția contribuabililor persoane fizice și juridice, deținători de semnături electronice, posibilitatea obținerii certificatului de atestare fiscală on-line, fără a mai fi nevoie de un drum până la ghișeu. Documentul poate fi obținut prin platforma PUNCTUL DE CONTACT UNIC ELECTRONIC (PCUe), dezvoltată de Agenția pentru Agenda Digitală a României – Platforma pentru Integrarea Serviciilor de E-Guvernare în Sistemul Electronic National.

Pentru a putea utiliza PCUe, contribuabilii trebuie să se autentifice prin una din următoarele variante:
      • ghiseul.ro – folosind userul și parola pentru aplicația www.ghiseul.ro (dacă sunt deja utilizatori ai acestui portal). Pentru autentificare, persoanele care au cont pe www.ghiseul.ro se pot loga pe http://edirect.e-guvernare.ro cu acesta, fără a mai fi nevoie să-și creeze un cont nou.
      • eDirect – este necesară crearea unui cont nou – https://edirect.e-guvernare.ro. Persoanele interesate care nu dețin cont pe www.ghiseul.ro trebuie să parcurgă următoarele etape:
          a. se accesează platforma https://edirect.e-guvernare.ro:
          b. se creează contul – se merge la secțiunea CONT NOU – Cont persoană fizică/juridică. Se completează rubricile din secțiune cu datele personale, după care se aleg un nume de utilizator și o parolă. Confirmarea creării contului se primește pe adresa de e-mail indicată de către solicitant. Se accesează link-ul primit în email-ul de confirmare, contul fiind astfel creat.
      • certificat digital valid

Mai multe informații despre modul de utilizare pot fi obținute accesând link-ul următor: https://edirect.e-guvernare.ro/SitePages/ghiddeutilizare.aspx secțiunea "Ghid de utilizare – cetățeni și persoane juridice".

Pot obține documente electronice prin PCUe persoanele care dețin certificat digital calificat/semnătură electronică și sunt îndreptățite să solicite aceste documente.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sari la conținut