Mai sunt câteva zile în care poate fi reînnoit contractul de închiriere a unui loc de parcare de reședință
După 30 martie, locul de parcare poate fi atribuit altui solicitant
Locuitorii Sectorului 1 își pot reînnoi, până pe 30 martie 2018, contractele de închiriere a locurilor de parcare de reședință. Pentru prelungirea contractelor sunt necesare Cartea de Identitate și talonul în original.
Pentru a închiria un loc de parcare de reședință, bucureștenii din Sectorul 1 trebuie să depună la sediul Administrației Domeniului Public Sector 1 (ADP), din B-dul Poligrafiei nr. 4, următoarele acte:
– cerere de închiriere (care poate fi descărcată de pe site-ul Primăriei Sectorului 1 – www.primariasector1.ro, secțiunea Administrația Domeniului Public, subsecțiunea formulare și documente necesare – Compartimentul Parcaje). Cererea trebuie să conțină datele personale ale solicitantului, precum și semnătura și ștampila administratorului/președintelui asociației de locatari/proprietari prin care se dovedește faptul că solicitantul locuiește la acea adresă de reședință;
– Actul de identitate – original și copie;
– Certificatul de înmatriculare al autoturismului (talon auto) cu ITP la zi – original și copie;
– Certificatul de comodat (dacă este cazul) – original și copie;
– Contractul de leasing (dacă este cazul) – original și copie;
– Certificatul de încadrare în Grad de handicap (dacă este cazul) – original și copie;
– O taxă în valoare de 76,65 de lei/loc/autoturism/an.
Programul de lucru este următorul: Luni: 08:00 – 16:00; Marți – Joi: 08:15 – 16:30; Vineri: 08:15 – 14:00. Între 13:00 și 13:30 este pauză.
Dacă până la data de 30 martie 2018, cetățenii care au avut contract de închiriere a unui loc de parcare pe anul precedent nu își manifestă intenția de a-l reînnoi, Administrația Domeniului Public Sector 1 poate atribui locul de parcare respectiv oricărei persoane interesate care are cerere depusă în anul curent și care se va prezenta la sediul ADP.
Închirierea locurilor de parcare de reşedinţă se face în conformitate cu prevederile Hotărârii Consiliului General al Municipiului București (HCGMB) nr. 124/2008 cu privire la strategia de parcare în Municipiul Bucureşti, modificată prin HCGMB nr. 61/2009 și a Regulamentului Intern.
Astfel, atribuirea locurilor în parcările de reşedinţă se face numai cu îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiţii:
a) nu se poate aloca mai mult de un loc de parcare/apartament;
b) se pot atribui numai pentru autoturisme cu ITP-ul la zi;
c) se pot atribui numai persoanelor fizice care domiciliază în imobilul respectiv;
d) se pot atribui numai pentru autoturismele proprietate personală, pentru autoturismele utilizate în baza unor contracte de leasing și pentru autoturismele utilizate în baza unor contracte de comodat.
Pentru informații suplimentare, vă puteţi adresa Serviciului Parcaje al ADP Sector 1 la numerele de telefon: 021.319.32.58/53 tasta 2.
Serviciul Imagine, Relații cu Mass-Media și Informatică
Tel. fix: 021/319.10.13/int.205
E-mail : presa.primaria1@gmail.com
Lasă un răspuns