ANUNȚ IMPORTANT!
Programul cu publicul al Serviciului Urbanism și Autorizații al Primăriei Sectorului 1 s-a reorganizat pentru a reduce timpii de așteptare și pentru a face procesul de audiență mai ușor accesibil.
- Audiențele cu funcționarii vor fi disponibile doar pentru lucrările înregistrate oficial la Registratura Primăriei Sectorului 1.
- Programările pentru audiențe se vor face exclusiv prin e-mail, pe adresa dedicată: programari.urbanism@primarias1.ro.
Cum puteți solicita o audiență?
Pentru a solicita o audiență, trimiteți un e-mail cu următoarele informații:
- Numărul de înregistrare al documentației și data (acestea trebuie să fie trecute în mod obligatoriu la secțiunea „subiect” a e-mail-ului);
- Numărul cadastral sau adresa poștală;
- Descrierea problemei pe care doriți să o discutați.
ATENȚIE: E-mail-urile care nu conțin numărul de înregistrare al documentației și data la secțiunea „subiect” nu vor fi luate în considerare.
Pentru orice altă solicitare legată de activitatea Direcției Arhitect Șef, vă rugăm să ne scrieți pe adresa de e-mail: registratura@primarias1.ro.
Programările prealabile vor ajuta la o gestionare mai bună a fiecărei cereri și vor permite funcționarilor din cadrul Primăriei să vă acorde toată atenția de care aveți nevoie.
Lasă un răspuns