Suspendarea activității cu publicul din cadrul Primăriei Sectorului 1 se prelungește până la încetarea stării de urgență
Pentru limitarea riscului de contaminare cu COVID-19, Primarul Sectorului 1, Dan Tudorache, a dispus următoarele:
Se prelungește suspendarea activității cu publicul din cadrul Primăriei Sectorului 1 până la încetarea situației de urgență, decretată potrivit Decretului nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României și Decretului nr. 240/2020 privind prelungirea stării de urgență pe teritoriul României.
În această perioadă, activitatea de relații cu publicul pentru persoanele fizice și juridice se va desfășura numai prin telefon, prin corespondență poștală sau electronică. Astfel, persoanele interesate pot depune cereri/reclamații/sesizări/petiții:
• pe adresa de e-mail: registratura@primarias1.ro
• prin poștă la adresa Bulevardul Banu Manta nr. 9
• folosind rubrica specială de sesizări disponibilă pe site-ul instituției, accesând următorul link: http://www.primariasector1.ro/sesizari-petitii-reclamatii.html
Pentru mai multe amănunte, cetățenii Sectorului 1 pot suna la numărul de telefon al Serviciului Registratură, Relații cu Publicul: 021.319.10.13/int. 147 sau 210.
De asemenea, am lansat platforma digitală de servicii online oferite de Primăria Sectorului 1, denumită "Platforma cetățeanului" la adresa web: https://serviciionline.sectorulunu.ro Toate modulele, prin intermediul cărora pot fi emise documente cu semnătură digitală: avize, certificate, adrese, răspuns petiții, cereri, autorizații și alte acte, sunt online. Aceasta este o versiune pilot, de început, care oferă servicii de bază. Pe măsură ce vom realiza interconectarea tuturor softurilor și crearea unei baze de date comune a Sectorului 1 (Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale, Evidența persoanelor, Poliție Locală, Administrația Domeniului Public, aparat de specialitate) vom adăuga și alte servicii online, prin această interfață.
Tot până la încetarea situației de urgență se prelungește suspendarea audiențelor din cadrul Primăriei Sectorului 1, convențiilor de practică încheiate cu instituțiile de învățământ și desfășurarea tuturor comisiilor/comisiilor tehnice sau oricăror alte activități care implică interacțiunea cu persoane din exteriorul Primăriei Sectorului 1.
Menționăm că, dacă situația o va impune, există posibilitatea prelungirii în continuare a suspendării desfășurării activităților care implică interacțiunea cu publicul.
Se prelungește suspendarea programului cu publicul al Administrației Domeniului Public Sector 1 până la data de 15 mai 2020.
Perioada de suspendare a programului cu publicul al Administrației Domeniului Public Sector 1 se prelungește până la data de 15 mai 2020, cu posibilitatea prelungirii și acestui termen.
Astfel, persoanele interesate pot depune cereri/reclamații/sesizări/petiții pe adresa de e-mail: secretariat@adp-sector1.ro, prin poștă la adresa Bulevardul Poligrafiei nr. 4, Sector 1, sau folosind rubrica specială de sesizări disponibilă pe site-ul: https://adp-sector1.ro/, accesând următorul link: https://adp-sector1.ro/contact/
De asemenea, programul de reînnoire a contractelor de închiriere a locurilor de parcare de reședință se va relua începând cu data de 18 mai 2020 și se va desfășura pe o perioadă de 15 zile lucrătoare. În consecință, dacă acest termen de sistare a programului de lucru nu se schimbă, aceasta înseamnă că perioada rămasă de reînnoire a contractelor este 18 mai – 05 iunie 2020. La nivelul Administrației Domeniului Public Sector 1 nu este implementată o procedură de plată online a contractelor de închiriere.
Având în vedere că până la data de 15 mai 2020 nu se mai fac niciun fel de operațiuni/modificări cu privire la contractele de închiriere a locurilor de parcare de reședință, acestea își păstrează valabilitatea cel puțin până la data de 05 iunie 2020.
În situația în care termenul de sistare al programului cu publicul se prelungește, cetățenii vor fi informați prin intermediul site-ului: https://adp-sector1.ro/, pagina de Facebook – https://www.facebook.com/adpsector1/ și pe site-ul Primăriei Sectorului 1: http://primariasector1.ro/ – Direcții și Servicii – Administrația Domeniului Public Sector 1.
Pentru mai multe informații, cei interesați pot suna la numărul de telefon: 021/9660 – Tasta 7.
Anunțul Direcției Generale de Impozite și Taxe Locale a Sectorului 1:
Pentru prevenirea îmbolnăvirii de COVID-19 și răspândirii acestui virus, precum și pentru a asigura un nivel adecvat de protecție, pe langă celelalte măsuri adoptate la nivelul Primariei Sectorului 1, este necesară evitarea contactului apropiat cu persoanele din afara Direcției Generale de Impozite și Taxe Locale a Sectorului 1.
Astfel, orice document, cerere sau declarație se vor transmite, în perioada 14.04-15.05.2020, prin:
– e-mail, pentru contribuabilii persoane fizice: secretariat_pf@impozitelocale1.ro iar pentru contribuabilii persoane juridice: secretariat_pj@impozitelocale1.ro
– fax, la nr. 021-312.72.40;
– poștă.
• Certificatele de atestare fiscală se vor elibera, conform prevederilor legale, astfel:
– prin poștă;
– prin accesarea site-ului PCUe (https://impozitelocale1/index.html );
– în cazul în care certificatul de atestare fiscală este necesar la notariat, solicitarea se va face de către Notarul Public in baza protocolului de colaborarea încheiat între DGITL sector 1 și Camera Notarilor Publici Bucuresti.
• Pentru înregistrarea/scoaterea din evidența fiscală a mijloacelor de transport, actele se depun prin poștă. Eliberarea actelor necesare pentru D.R.P.C.I.V. se va face prin poștă.
• Numere de telefon de contact:
– informații și relații cu publicul – Persoane Fizice: 021-314.61.49;
– informații și relații cu publicul – Persoane Juridice: 021-311.91.08
Toate modelele de cereri și tipizate se găsesc pe site-ul www.impozitelocale1.ro. La orice cerere transmisă, se va lăsa și un număr de telefon.
• Efectuarea plăților se va face prin modalitățile de plată la distanță:
– Prin intermediul site-ului ghiseul.ro – pe bază de utilizator și de parolă (vă puteți crea singuri cont) – doar persoane fizice;
– prin intermediul serviciului de Internet Banking oferit de orice bancă din România;
– Prin Ordin de Plată sau Mandat Poștal se vor completa astfel: Cod fiscal: 12293095; Beneficiar: Directia Generala Impozite si Taxe Locale a sectorului 1 al Municipiului București; Banca: Trezoreria Sector 1 (cod BIC/SWIFT: TREZROBU); pentru persoane juridice cont IBAN conform https://impozitelocale1.ro/conturiPJ.html; pentru persoane fizice cont IBAN conform https://impozitelocale1.ro/conturiPF.html.
Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă nr. 29/2020 privind unele măsuri economice şi fiscal-bugetare, vă comunicăm următoarele:
În anul 2020, termenul de 31 martie inclusiv, prevăzut la art. 462 alin. (1)- impozitul pe clădiri, art. 467 alin. (1) – impozitul pe teren şi la art. 472 alin. (1) – impozitul pe mijloacele de transport din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, se prorogă până la data de 30 iunie inclusiv.
În anul 2020, termenul de 31 martie inclusiv, prevăzut la art. 462 alin. (2), art. 467 alin. (2) şi art. 472 alin. (2) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, pentru acordarea bonificaţiei stabilite de consiliul local, se prorogă până la data de 30 iunie inclusiv.
În anul 2020, potrivit art. 458 alin 1 lit. a) și art. 460 alin. (6) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, pentru calculul impozitului pentru clădirile nerezidențiale aflate în proprietatea persoanelor fizice sau juridice, depunerea raportului de evaluare se prorogă pentru primul termen de plată din anul de referinţă, respectiv 30 iunie inclusiv.
Serviciul Imagine și Relații cu Mass-Media
Tel. fix: 021/319.10.13/int.151
E-mail: presa.primaria1@gmail.com
Lasă un răspuns